Liah fick en ny vagn i 1½års-present

Oj oj oj vilken torsdag!
Min tidiga dag, vilket innebär att jag hämtar Liah straxt efter 14.00. Hela vägen hem från dagis sjöng vi i bilen, lekte på vägen från parkering och hem, åt mellis i Liahs rum till Skrållan, ruskprick & knorrhane. Lekte lite till, satte oss i sängen för ett break & mer filmtittande (dock samma film - jag fick inte byta!) Kittlingar och bus i mammas & pappas säng, följt av att vi kläde på oss för att hämta pappa Niklas. Han stängde idag, så tanken var att vi skulle hämta honom så vi hann ses innan han åkte på innebandyträning. Vi hann ses, köpa vagn på babyproffsen, äta Mcd-mat och mysa!

09_14_grizzley3_frikopia.jpgEmmaljunga (fast vår är plommonlila)



Älskar att höra min dotter skratta. Älskar verkligen tiden tillsammans då allt runtomkring inte existerar, inga måsten, to-do´s eller annat tjaft. Det är bara hon och jag och det enda "måste" jag har är att bara umgås med min skatt - dte är så det ska vara!

Hon har små egenheter, vissa mer tydliga än andra och även roligare. Hon har alltid vait tydlig med att visa vad hon vill. Ikväll nu vid nattningen, skulle hon inte ha pyjamsen på sig eller täcket över sig. Men tummevantar, ja dom skulle bestämt vara på. (sötnöt).

Sen när vi åker bil. Då ska låsknappen på dörren vara nere, den trycker hon ner jämt och härjar om att andra sidans dörrlåsknapp med ska ner. Är dom inte nere, nej då gnälls det hela resan. Att välja sin fighter heter det ju. Det här känns som en gullig egenhet så den tar vi aldrig strid om.

Sammanfattningsvis - En underbar torsdag eftermiddag!
Snart laddar vi om - full fart mot helgen

// Fru Gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0