lördagen

::
Tolka tystanden som ett ja!

::
Liah har vart så otroligt duktig idag. Vi var på sysslingdop idag (Liahs syssling Leo döptes). Liah var så duktig. Hon är mer för att leka med bilar, byggklossar och djur än att dansa som dom andra tjejerna gjorde. Men hon iaktog dom och dansade i billeken. Stolt mamma & pappa!

::
Är så otroligt tacksam över att få vara gift med Niklas och att vi har Liah i vårt liv. Utan er vore jag ingenting.
Med er i mitt liv kan jag möta varje motgång och besvär, lycka och framgång. Jag älskar ER!!

Ha en mysig lördag!
// Fru G

Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Hej Carro!



Det var trevligt att träffas igår, hoppas det blir fler gånger! Liah är ju bara för charmig - vilken sötnos!



Kram Johanna

2011-04-03 @ 20:01:14
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: Carro

Nejmen Johanna...Kul att du hittat hit!

Det var jättetrevligt, hoppas aabsolut att det blir fler gånger. Ja Douglas var en liten goding han med! :)



Må gott

Kram

2011-04-10 @ 21:32:44
URL: http://carolinergustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0