Finner inga ord

Om jag kunde krypa in i hjärnan på andra människor skulle jag göra det. Ändra om synapser och plantera in lite fler hjärnceller hos dom, eller i värsta fall ge syre o vårda den lilla ensamma stackare som finns kvar. Vissa fall kan ses som hopplösa men så är det tyvärr ibland. Jag skäms över att erkänna att jag läser vissa mindre intelligenta personers bloggar; vissa kändisars, fd.vänners eller till och med släktingar. Men fick bevis i helgen att vissa personer tror sig vara för fina för att blanda sig med vanliga döda. Vad det beror på vet jag inte. Men om man via en blogg kan selektera vissa personer borde man fanimej ha stake nog att kunna ta det face to face med personerna i fråga också. Jag må kasta sten i glas hus. Men jag kastar med stolthet och står för det. Mina ord här är mina och åsikterna tillhör mig, sårar dom - ja selektera bort mig med då, fortarare än kvickt! Jag kanske med borde vara ärlig och rak mot vissa personer. Men för respekt för vänner och släktingar kniper jag käft och står ut, av olika anledningar. Men när det gäller mina närmaste som jag vet vill men inte får- Ja då blir jag besviken, förbannad och jävligt irriterad. Skärp till dig för fan. Kliv ur din jävla hollywood-frus-drömbubbla och möt verkligheten!!!

Tack för mig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0