usel karaktär

I helgen gjorde jag ett träningsschema. Som skulle starta med en löprunda idag. Saken blev bara den att Nicke har personalmöte så jag och Liah har myst nu ikväll själva. Och jag är inte så sugen på att ge mig ute i spåret 20.30...Nej jag gör helt enkelt om schemat. Med start imorgon. Känner att nu måste jag komma igång igen. Målet är att stärka upp och tighta upp kroppen OCH som belöning får jag köpa migen nya våroutfit från Peak. Påtal om vårfashion så bidde det två linnen, ett par byxor, en scharf och en tröj/tunika inhandlat i lördags. Samt ett par solglajjer som jag är otäckt nöjd över. Vissterligen två plagg till Liah med, men det är en liten parentes bara.

För övrigt så bjuder veckan på jobb, träning och socialthäng.

Veckans uppdrag: Få Liah att somna ensam i sin säng efter nertaggning och välling.
Veckans värsta: Efter ca 2års uppehåll är dosan åter i fickan. (dålig karaktär, i know)
Veckans bästa: Förhoppningen om att faktiskt lägga latheten åt sidan och komma igång.
Veckans begär. Solen - helgens väder gav mersmak!

Nu ska jag ta kväll..
// fru G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0