3 is a magic number....

Det sägs att en olycka sällan kommer ensam. Just så känns det nu.
Först missfallet, sen nu när jag var på en andra återbesökstid i tisdags så visade det sig att jag har en cysta på äggstocken och att inte allt ännu kommit ut. Men att jag slipper skrapning. Cystan som är vätskefylld (inget ovanligt ) är den som orsakat den smärta jag känt de senaste dagarna, men som jag trott var en sträckning. Så nu får vi se hur den artar sig. Spricker av sig själv eller om jag måste få hjälp att ta bort den.  Och som grädde på moset spenderade jag gårdagseftermiddagen/kvällen på akuten i sällskap med mormor för att se hur illa det var med morfar. Han ligger nu kvar på sjukan, så idag väntar besök där och allt som tillkommer med skjutsningar och dyl.

Annars har veckan bjudit på visning som resulterade i budgivning som vi dock backade på då vi kände att för det priset var boarean för liten. Grattis till kille som fick betala överpris ;)

Planer för helgen är väl inte så många...men lite större. Vi får se hur det blir.


Lite uppdatering - Kram // Fru Gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0